//TAKE MY HEART ">
..Bosan Study.
Saturday, May 5, 2012 @ 10:47 PM | 0 Comment [s]






BELAJAR LA WEIIIIIIIIIIIIIIIII..HAHAHAHAHHAHHH








haish,hp cantek aku pun ada kat ctu..ahhahahaha



blog aku kat laptop tu..hahahahah



tikus aku ekor pendek,tapi tu bukan tikus aku,kawan aku sura punya..hahahhaa


so last study la wei,subjek separation @ sepakration..ahhaha


#Doakan aku esok..:)


..maafkan aku kalian..
Friday, May 4, 2012 @ 11:25 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum .

Apa kabar korang??

Hope sihat2 belaka..

Maaf sudah lama aku tidak menulis di blog ni..aku terlalu sibuk dengan kehidupan aku sebagai hamba ALLAH dan seorang mahasiswi.

Aku terlalu sibuk dengan Final Year Project yang diketuai supervisor yang aku terlalu SAYANG dan banyak MEMBANTU.puih..

Nak tau tak ??

Aku sudah lama tidak berjumpa familyku,ini semua gara-gara FYP dan tesis,hingga aku  rasa tiap masa adalah paling berharga dengan belajar dan tesis.Sampaikan masa untuk aku bersama keluarga sudah tidak ada,apa punya anak aku ni.

Next week, aku punya Final exam.Study sudah tapi apa yang masuk dalam otak apa pun aku tak tahu.demn!!

Lepas habis ni,tamatlah sudah kehidupan aku di melaka..Sudah lah aku mahu lupakan segala kenangan aku di Melaka untuk seketika.Aku mahu kumpul semula kenangan aku di Perak.hahahaha

Sambung degree kat MICET ?? oh itu masih dalam perancangan.Mungkin waktu LI nanti aku pikirkan.Aku memang malas berfikir..

Akhir sekali,maaf kepada semua sahabat-sahabat andaikata ada percakapanku yang menyakitkan hati kalian..

Aku cuma manusia biasa yang xlari dari kesilapan.Maaf andai ada teguranku yang menyentuh hati kalian.

Aku tidak mampu menjadi sahabat yang baik tapi kalian semua adalah sahabat yang baik buat aku.

Aku mahu sambung study.

Terima Kasih..

#tahniah schawal..hahahha...tiba2..





.Percaya cakap aku..
Wednesday, December 28, 2011 @ 10:12 PM | 0 Comment [s]

Hai semua..

Adoi lama dah tak citer2 ngan korang..Bukan sombong la cuma saja menyepikan diri.Bawak dirila katakan.Sekarang ni aku tulis post ni sambil tengok facebook,entah kenapa sejak dah umur 20 an ni bila tengok orang lain dah ada yang bertunang,sebaya aku beb,belambak dah tunang.Aku rasa baguslah kalau macam tu,daripada orang lain duk mengata 'jadah dia tu bawak anak dara org merata'..Kalau dah tunang,mak cik-mak cik mesti cakap 'tu la tunang dia,sama comey sama padan..hehehe'..

Kawan-kawan aku pun ramai tanya,aku ni takdak boyfrenz ka..adoi pyah nak jawab tu..Aku kawan memang ramai tapi aku berkawan untuk mencari bakal suami bukan bakal teman lelaki.Percaya cakap aku,bila umur korang dah masuk 20 an,korang dah tak fikir nak bercinta yang korang fikir adalah lelaki yang akan bersama korang menjalani kehidupan seterusnya.Takdak masa dah nak bercintan-cintun tu.

Sekarang ni aku pun masih mencari-cari bakal suami aku nanti,kakak aku cakap "ada orang kata dalam mencari teman hidup jangan memilih,tapi i tak rasa macam tu,kita kena jugak memilih supaya hidup kita nanti tak susah,kehidupan kahwin ni berbeza"..Doakan aku ya supaya aku dapat pasangan yang menyayangi aku dan mencintai aku.



..Ini entry terakhir untukmu..
Monday, December 5, 2011 @ 7:25 AM | 1 Comment [s]

Malam ni tetiba teringat kat kau,dah lama rasanya tak jumpa,borak2,bergosip2,kutuk-kutuk.Banyaknyer kenangan kita bersama.Sumpah aku janji ini entry terakhir untuk kau.Aku takkan sebut nama kau lagi,aku takkan fikir kau lagi dan aku takkan ingat semua tentang kau lagi.Itu janji aku.

Kau sihat sekarang?if kau baca entry ni kau jawab la walaupun aku tak dengar.Sekurangnya mungkin aku tersedak.Aku bagi message tak pernah berbalas,aku cuma nak hak aku sebagai seorang kawan,aku tak tahu apa salah aku sampai kau tinggalkan aku macam tu.Sekurangnya bagi aku kata putus supaya aku tak tertanya-tanya,aku pedih kau tahu.Kenapa kau mulakan persahabatan sedangkan akhirnya kau tinggalkan aku tanpa kata.

Setiap hari aku cari kau,setiap hari aku tunggu kau dengan harapan kau akan datang dan kembali bersahabat dengan aku.Aku tahu mungkin kau tinggalkan aku sebab satu hal tu tp takkan sampi macam ni sekali.Kalau kau takut aku ni macam mengharapkan kau,bagitau aku elok-elok.Aku akan pergi jauh dari hidup kau.Kau buat aku hilang semangat untuk berkawan dengan seorang yang bernama LELAKI.Aku takut ditinggalkan sepertimana kau tinggalkan aku,kau buat aku ingat diri aku ni tak mampu untuk mencari sahabat yang bernama LELAKI.

Sekarang aku dah tak punya kawan lelaki yang boleh aku percaya macam aku percaya kau.Aku tak mampu lagi,sebab aku takut.2kali aku rasa benda ni dan tak mungkin aku sanggup tempuh untuk kali ke 3.Terima kasih atas kebaikkan kau,terima kasih sangat-sangat.Sekurangnya aku pernah ada kawan yang bernama tettttt....Terima kasih jugak tinggalkan aku sebab di saat kau tinggalkan aku,aku memang dah ada perasaan kat kau.Terima kasih aku sudah mampu untuk menghalangnya dari terus mekar.

Kenangan itu aku takkan simpan kerna kenangan itu bukan milik aku lagi,aku doakan kau bahagia dengan mereka yang kau sayang.Aku harap bila kau terjumpa aku,larikan diri kau dari aku sebab aku tak mampu melupakan kau untuk kali ke2.Larikan diri kau sejauh mungkin,sebab aku tak nak bakal suami aku nanti tahu kau ada dalam hati aku dulu.Aku taknk dia tahu kau pernah bertakhta di hati aku.Aku taknak dia tahu.Sebab aku tak nak jadi isterinya yang curang.Tolong penuhi permintaan aku.

Thanks sayang,moga kau hidup bahagia dengan dia.Aku takkan pandang kau dari jauh lagi.Aku jugak takkan kejar bayang-bayang kau lagi.Thanks a lot..:)


Older Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi