//TAKE MY HEART ">
..ak x suke...
Sunday, January 23, 2011 @ 12:04 AM | 0 Comment [s]


....nk tau x ape yg ak xsuke??..

  1. aku xsuke mkan bnda merapu2 coz prut ak secondhand keje nk buang jep..
  2. aku xsuke lelaki "sotong",coz ak ni otai,nk sotong bleh,tp ckit2 sudh la...maaf kalau terasa..
  3. ak menyampah orang kutuk ak belakang2,kalau xsuke ckp dpn2,jgn sampai muke ak merah tahan mrah,n wak2 tu korang nk lari pon sush,,,
  4. Jgan tuduh ak bnda yg ak xwat pas2 pandang slack kat ak,ko igt ko bgus sngt,..
  5. jgn berulang kali ckp kt ak bnda yg sama,coz korang ckp skali pon ak dh dgr n ak simpan dlam otak,so jgn ulang bnyk kali,ak xsukeeeeee!!!
  6. Bile ak ckap tolong dgr n pandang muke ak, coz ak rase bile korang cite pape kt ak,ak akan pndg n cube msuk dlm diri korang n rse ape yg korang rse....ak xsuh korang ksian kan ak,juz pndg muke ak nk dgr je,xnk bg ape2 idea selesaikan msalah pon xpe,dgr tu pon dh ckup bg ak...
  7. Ak tau ak xcantek,so bile ak rapat ngn korang terutamanya lelaki,jgn ckp ak minat kt korang n cbe nk tekel korang,oh plez,ak tau hak ak smpi mana...sbb tu ak xbyk kwan laki,n yg ak kwan skunk pon sume otak same ngan ak jer,coz diorang memg hotttttt....hahhah...
  8. Jgn tegur ape2 yg ak pakai xkire la bju ke ape ke,coz dh memg ikot selesa ak,ak pny badan so korang xpyah msok cmpur,tgur perangai ak xpe,ak lngsung xkesah..
  9. Jgn tgur ak wak2 ak tgh mrah,coz ak akn diam n dgr lagu kuat2 ble ak marah,so jgn tgur ak wak2 tu,ak memg xkan dgr ape korang ckp...so leave me alone..
  10. lastly,ak akan syg orang yg sayang ak n aku akan benci orang yg benci aku...
ckup stakat ni,nnti aku tambah ag..hahhahaah


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi