//TAKE MY HEART ">
...aku cuma nak tanya...
Tuesday, February 8, 2011 @ 1:40 AM | 0 Comment [s]

...Dah lame kau xtgur aku,sms pon tidak,telefon apatah lagi...aku cuma nak tanya kau sakit ke???kalau kau sakit citela kat aku....kau ada masalah ke???kalau ade citelah  aku pon nk tau jgk,ri2 aku dh cite kat kau\,ni aku nk jgk dgr citer kau...bkannyer kne bayar pon kalau citer kat ku...aku cuma nk tanya aku ada wat salah kt kau ke???kalau ade ckap la,kau kan suka maki aku,aku dah biasa dh maki2 ni,sebelum ni pon ramai kawan2 aku maki aku,aku ok jer...apa sngt la maki2 ni berbandingkan persahabatan kite...aku takut jugak kalu kau rase aku ambil kesempatan kat kau,sumpah aku x wat cam2...aku cme minx tlong jer,ri2 aku suh kau tlong amek ku,sbb aku takot nek teksi,kalau ptg xpe,ni dah malam,jalan nk g u kite tu kau paham2 lah,gelap semacam,aku ni pompuan,walaupon kat mata kau, aku ni jntan...btol kan aku cakap???aku rindu dowh bila kiter gaduh,ko pnggil ak kambeng la ape la...hahhaa.....hampeh giler kau...tapi xpela,ak memg suke gaduh...n bile kau ajak ak g maen badminton,aku xnak trun ko cakp.."turun2 lemak dah bnyk dah kau uh"...siot,aku ase nk terajang je kau wak2 tu,giler ke ape laki ni,dah lame idup kot...hahah.....tp aku turun la jgk,kitekan kawan..hahahha.....pastu ko belanja aku n kawan2 kau ikan bakr,perrrrggghhhhh aku memg bersyukur gile,sedap weyhhh,dh lame aku xmakan...hidup aku kat bilik je der,bkannye aku selalu kuar pon...aku kuar pon g beli barang jep...tapi bile kau cakap kau nk uji kawan kau aku takot gak,adakah aku sekali kau uji????...kalau nmpk ape ada dlam otak aku ni,kau kn nampak tanda tanya...macam gambar kt bawah ni ha..haahhahhahah.....

dalam otak aku..
 tapi nseb bek xnmpak an,serius dowh aku takot giler...kau ajak aku lepak dulu an pastu,bkan aku xnak lepk,cme ak segan ag ngn kwan2 kau,bg aku dah biase dlu,ak ok la t...ri2 kau penah ajak aku lepak cafe,bukan aku xmau,tp aku ada bnyk keje wak2 tu,kalau xde dh lame aku turun sembang ngan kau....haisshh....wak2 aku balik ri2 aku ada bwk something untuk kau,tapi muke kau mcm masam gile,ak nk tegur pon aku takot...mana tau an ko ada masalah,coz aku jenis macam tu kalau aku senyap uh ak memang ada masalah,2 aku la...aku xtau pulak kau cmne sbb kau kan pernah ckap,"kau xkan pernah kenal aku"...aku pon xtaula...huhuh....

tapi tu dulu,


sekarang,tegur aku pon x,kau wat hidup aku penuh tanda tanya????....kau takut aku jatuh cinta kat kau ek???mana ada la,kalau kawan susah nk ubah perasaan kawan tu kpd cinta der,aku dah pernah jatuh cinta kat kawan aku sendiri,xkemana pon...last2 putus mcm tu jer....tapi kalau ade jodoh kite nk wat cmne an..hahahha...tp 2 kuasa tuhan,tapi kau kan cakap ko dh ade ramai awek???..hah,ckupla tu an.....ke kau dh uji ak???so aku failed ah???kalau ak failed cakap ah,ak nk tau gak...so hidup aku xkan pnuh dgn tanda tnya... jgn tinggalkan aku mcm tu jer...aku penat tanggung hidup yg penuh tanda tnya...


Alangkah pedih rasa hati
Selama kau pergi
Tinggal ku sendirian
Tiada berteman dalam kesunyian


nah,tu lagu untuk kau,mcm same je n ngn lagu kat blog aku..haahah... aku bg lagu tu untuk kau,amek la xpyah bayar..ko mesti terharu an aku wat post ni untuk kau,kau jgn nk mengada...kalau org laen wat aku cm2 pon ku tlis gk....gtau aku weh,jgn senyap mcm ni der,hahaha.....













                                         




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi