//TAKE MY HEART ">
..Aku lepaskan kau...
Thursday, February 10, 2011 @ 8:18 AM | 0 Comment [s]

...Dengan hati yg penuh waras dan redha,aku lepaskan kau dari hati aku...pergilah kepada dia yang sempurna di matamu,aku sudah lelah menjaga hati...pergilah,moga engkau bertemu kebahagiaan yang benar...usah bertanya kemana aku pergi,kemana aku menyepi,kerana jika Allah memilihmu sebagai adamku,maka pasti kita akan bertemu kelak...semoga engkau bahagia di dunia dan akhirat...

p/s : Entry ini  tidak dituju kepada sesiapa,hanya luahan hati saya setelah ke majlis ilmu "Bila Baju Melayu bertemu Baju Kurung"


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi