//TAKE MY HEART ">
...Boleh TAk???...
Saturday, February 19, 2011 @ 8:22 AM | 0 Comment [s]

 BOLEH TAK kau jgn wat status yang tunjuk kau sorang je ada boyfrenz,menyampah der...ak tau la aku xde boyfrenz skunk tp ak pernah ade dulu,dulu la,tp xde la plak ak nk bermanja2 kat fb..kalau takat sekali dua xpe la,ni berkali2...hp kan ade ko bermanja kat ctu sudh la xpyah nk mengada2 post kt fb,orang pon nek meluat...wat pe nk tunjuk2,nnti last2 kalau putus wat malu je beb,bile dh putus mule la maki hamun xtentu pasal,babi,anak haram sume keluar,tu lagi satu aku menyampah nak baca...plez la,ko dh besar la jgn nk wat mcm ko budak2...be matured la,dh umur 20 beb..kalau ko sayang sngt kt bf ko uh,kau berdoa la supaya dia selamat dunia akhirat,kan lagi bagus tu,ko bayangkan kalau ramai orang mengata kau,xke naya..kadang2 percakapan tu satu doa tau x???lastly,fikirlah apa yang terbaik untuk kau,ak ckap je xnk dgr xpela....:)


p/s : korang nk tau x???ade gajah kat bilik atas aku...hahhhaa


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi