//TAKE MY HEART ">
...CaRa Nak BuANg PeRaSaAn....
Monday, February 21, 2011 @ 8:35 PM | 0 Comment [s]

...hahahha,macam hampeh je tajuk uh,tapi serius aku ada banyak cara nak hilangkan perasaan kasih sayang kat seseorang terutamanya kepada lelaki la...korang mesti penah kan minat kat sesorang tapi xkan nk gtau dia kot,pas uh tetibe plak nampak si dia dengan perempuan lain,mau hancur hati kot....punyalah admire gler,tup2 dia ngn pompuan lain...so aku ada cara macammana nk buang...

  • Pertama,korang kena siasat dulu betul ke dia ada apa2 dengan perempuan tu,fikirlah cara apa pun sampai korang tau kebenarannya,stalker fb dia ke ape ke...hahah....n klau ternyata ada,korang remove post dia dri wall korang,so korang xkan nampak profile dia ble bkak fb,tp aku tau mesti korang nk tgk jgk dia an,tahan2,anggaplah korang tgh tahan kentut kat depan orang rmai...hahahaha..
  • Menangis.Ya ini cara yang aku pernah wat...Dengar lagu sedih pastu menangis sepuas2nya,meraung bagai nak gila,baling bntal ke,tendang pintu loker,koyak kertas,n ape2 la...xpon korang menangis depan kawan2 rapat korang,ceritakan apa2 yang terbuku di hati korang,dan saat tu korng akan rasa bersyukur sngt ada kawan mcm diorng...
  • Ketiga,cuba lari dari berjumpa dgn dia,aku tahu mesti korang nak jgk jumpa dia an walaupun sekejap,tgk muka pun jadi la...tapi make sure korang tgk dia dari jauh jer,jangan tegur dia,kalau dia tegur baru korang tegur dia...jangan xtgur plak,lagi2 kalau korang terminat kt kawan baik sendiri,uh payah uh..mcm aku dulu,pyah oh nk buang...TAPI korang kene jugak cube lari dari jumpa dia,kalau dah terjumpa xpe la,nk wat cne...
  • Buang semua sms dari dia dalam hp korang...ala mesti korang simpan kan sms dia,jgn tipu aku la,aku tau,mcm aku xpernah rasa plak..BUANG!!!!...jgn tinggal satu pun sms uh,sebab korang akan rasa sedih bile baca balik msg uh....
  • Sibukkan diri korang dengan benda lain...belajar ke,lepak2 library ker,minum kat cafe ker,buat la ape pon,janji korang xde masa nak pikir pasal dia...hahahaha
  • Hah,ni baik puny cara...cari orang lain untuk korang minat..hahah....budak junior ke senior ke,hahahah....bagi mata korang tu luas ckit,xkan nk nampak si dia tu je kan,sia2 je hidup remaja...hahah
  • Akhir sekali,korang kena redha dalam hati yang korng xdapat memiliki dia walau apa jua sekalipun,tanam dalam hati korang "dia bukan untuk aku"....ya,memg kita perlu berusaha untuk mendapatkan sesuatu,tapi kalau kita tahu yang itu mustahil,kenapa perlu berharap lagi,lepaskan jer...kalau rindu kan dia,berdoalah kepada ALLAH supaya DIA menjaga lelaki itu dengan sebaik mungkin kerana korang xmmpu nk tgk dia lagi...


p/s : aku dah buang perasaan aku,korang dah buang????cepat2..


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi