//TAKE MY HEART ">
...Ini Cerita AKU dan Mereka...
Thursday, February 10, 2011 @ 10:35 AM | 0 Comment [s]

Mahu kenAL shabat saya di MICET???....mari2 saya kenalkan...

Intan.

Saya kenal dia dri sem1 lagi..hehehehe....sekarang dia roomate saye kt hostel...dia minat korea,dan dia adalah anak buah Albert Einstein,korang kenal Einstein kan???hahahahha....nak tgk maka dia????ini dia...




mimi romainor @ mynoe

budAK ni kerek wak2 sem1 dlu,hahahah...tapi skunk dia dh ok...mklumla dia ingt dia hot dlu,sedangkan aku lgi hot dri dia...opsss,tapi gurau pon aku sayang dia beb...aahhah





Kila @ kiki lala

Ini dia,huh dia ni bising glerrrrr......minat korea gak budak ni,ni lagi obses...n dia pnggil aku MIYA...oh nooooo!!!!



Bella

ini pon roomate aku,hahahah....ni lg sowang minat korea,geng ngan intan... dia ni otak suci lg tlong jgn kotorkan otak dia..ahhahaha




Acap Huahuahu..

ini sorang je kumbang dlam kelas kitowang...nasib baik dia masih kumbang n xbertukar jd bunga...hahhah...dia ok la,senang nk minx tlong...




Aida

Hm...ape nk cite pasal dia???yang pasti dia sngt kurus...hahhaha...






Abidah @ Senator

Ini dia geng aku, dia ni gilor...hhaaha..otak xleh pakai,pnyala merapu,sama ja ngn aku...tpi bezzzz kawan ngan diaa...





Najwa @ Aten

Ini isteri ke2 aku...hahahah..gurau2...dia ni alahhai lembut jer orgnye...boleh cair laki  tgk...dia suke pki bju kurung...





Sura

iNI anak aku,hahahahha.....dia ni kaki makan...makan je keje dia,tp badan dok keding jgk..xtahulah aku..




Fieza

Ini geng aida,kwan baek gtu....hehhehe




Tirah

Ini geng PERAK aku,dia kalau ajak bergosip laju je...mklumla kelas pompuan ramai,gosip laju jer..





Huda Qashim

Huda ni baik jer,cakap pon lembut,xpenah tgk dia marah..tp yang penting muka dia sama ngn kawan baik aku...hhhh....saranghae...




tikah @ Mak

Ini entah,aku xkenal siapa dia,,hhha...gurau,ni nama samaran dia siye..abe,rindu u...




dila @ menantu

macho kan dia???hhahaha...ni menantu aku,ahahah...aku suke tgk dia senyum,hah perasan dah dila satg..hahhaha




p/s : sori kpd yang xde gambr,nnti aku cari k..




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi