//TAKE MY HEART ">
...Manusia Lain-lain...
Monday, February 28, 2011 @ 7:14 AM | 0 Comment [s]


...Dalam dunia ni,ada manusia yang senang terima apa yang diorang belajar,ada yang kena ulang 44 kali baru dia dapat apa yang dah diajar..Mcm Timun la,kalau sekali tu memg xdpat la,mcm mencurah air ke daun keladi je so kena la ulang balik..Tapi bila mai tang nombor2 ni Timun lemah,lembik,gemalai sume ada,ntah r xsuka btol kira2 ni,peningkan kepala otak,kalau baca2,hafal2 ke bg la,Timun memg suka...Tapi nak wt cane memg kena tempuh jgak nombor2 ni,belajar2 dan terus belajar je la....Timun mengaku memg Timun kurang pandai,nak wat cane,Timun mampu berusaha ja...Allah pasti balas usaha Timun dengan sesuatu yang sngt istimewa...:))

Biar orang kata kita bodoh,jangan kita yang diperbodohkan..Biar orang kata kita bangang,jangan kita yang diperbangangkan...

Manusia memg dah ada rezekinya,cuma lambat dengan cepat ja...jadi,Berakit-rakit dahulu,berenang-renang ketepian,bersakit-sakit dahulu,bersenang-senang kemudian...


senyum macam saya,okay???



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi