//TAKE MY HEART ">
...Mereka dah Clash...
Sunday, February 27, 2011 @ 11:47 PM | 0 Comment [s]

...Time2 mcm ni bez jgk usha fb orang...hahaha..mana tau ada gosip baek punya...stalker punya stalker Timun terpergi dkt fb kawan Timun,namanya terpaksa dirahsiakan untuk menjaga hatinya,lgpun dia tak tahu Timun wat entry ni...Dulu Timun suka tgk fb dia n ex dia uh,diorang sngt sweet...saling sayang menyayangi,pendek kata memg Timun suka la,n nak kisah cinta Timun nnti mcm diorng..

Tapi,

itu dulu punya cerita,sekarang diorang dah clash,n yang paling mengejutkan fb laki tu dah ade gambar dia ngan pompuan lain,tragis btol...sampai hati laki tu buat kawan sy mcm tu,pas uh senang2 je cari pengganti...Sabar ye kawan,mungkin ALLAH sudah menciptakan sebuah kisah cinta lain untuk awak...SMILE okay???tiada masalah yg tiada jalan penyelesaian...

aduh,sakitnya hatiku...


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi