//TAKE MY HEART ">
...pErKaTaAn Maaf ItU pEnTiNg,,,
Monday, February 21, 2011 @ 8:22 AM | 0 Comment [s]

...Ya MAAF itu amat penting dalam sebuah persahabatan...saya suka bila orang mengucapkan kata maaf jika berbuat salah...sungguh perkataan maaf itu membuatkan kita berasa dihargai...Mama saya juga berkata,ucaplah maaf kepada sesiapa saja kerana dengan maaf itu kita akan berasa hidup kita tiada beban..Kamu mahu dipandang sinis hanya kerana mulutmu yang penuh mutiara,yang membuatkan kamu susah untuk mengatakan MAAF????....Ubahlah diri kamu sebelum terlambat,ringankan mulutmu dengan perkataan maaf,mungkin hari ini hari kamu,mana tahu mungkin hari lain hari aku,kamu mahu aku berkata "aku maafkan kau" atau "tiada perkataan maaf untuk kau dalam hidup aku"....mahu aku berkata begitu???kalau mahu tunggu saja harinya,hari itu pasti tiba...Aku tidak berdendam,cuma aku mahu mengajar kamu apa itu erti kemaafan dalam sebuah persahabatan...Percayalah perkataan MAAF itu amat berharga dalam sebuah persahabatan,jika itu pun susah untuk dilakukan,hiduplah dalam dunia anda sendiri...



p/s : gambar tu xde kene mengene ngn entry aku...hahaha


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi