//TAKE MY HEART ">
..sumpah...
Tuesday, February 1, 2011 @ 4:26 AM | 0 Comment [s]

..."kau penah pegang tangan lelaki???"

..."xpernah"...

.."bohonglah kau"...

..."sumpah der,aku xpernah"

..."bek ko ckap btol2,aku geletek kang.."

..."btol xpernah,tp ade 2 org yg pernah aku pegang tangannya iaitu abangku dan ayahku"

..."ohhhhh"...

..."kire ko nk ckap kau baik ah??hahahaha"

.."ape kejadahnye ko ni"...

...perbualan ini adalah diantara aku dan seorang sahabatku,aku BAIK kah???tidak,aku jahat sebenarnya,aku tidak pernah memegang tangan yg haram untuk aku pegang,aku takut untuk berbuat begitu,kerna aku sudah bnyk berbuat dosa,sampaikan aku takut untuk menambahkan lagi dosa itu,aku selalu berdoa supaya ALLAH menguatkan hati aku daripada tercampak ke kancah tersebut...aku terlalu takut....


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi