//TAKE MY HEART ">
Halia Masak Merah
Wednesday, March 30, 2011 @ 4:09 AM | 0 Comment [s]

Sedap tak nama masakan tu??hahhahaha...mari-mari aku ingin bercerita...tadi lepas aku habis lab aku pergi la cafe staff,saja nak try lauk kat situ,roomate aku kata sedap,aku pun pergi la beli..tengok2 lauk,hmmm nyum2...sedapnya..aku pun ambil nasi,tempe ckit n ''ayam" masak merah tu.Lepas tu pergi la bayar kat pakcik tu,n saja2 la gurau ngan pakcik tu,"PAKCIK,SAYA BAWA 5 RINGGIT JE,PAKCIK JANGAN LETAK MAHAL2 SANGAT"pakcik tu gelak je,n aku dapat la beli makanan tu dgn harga RM2.00...aku pun tak sabar-sabar nak balik hostel nak makan,sampai je bilik,basuh tangan semua,aku pun makan..aku cubit "ayam" sikit,tapi kepelikan di situ asal la "ayam" ni keras semacam,aku pun ngap  sekali,nak tau tak apa yang aku makan???haliaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....xpayah nak potong halia sebesar ayam goreng la tukang masak oiiiii....aku tertipu di situ...haahha....nasib baik ada tempe,aku makan ngan tempe tu je la...hhahahaha




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi