//TAKE MY HEART ">
...hepi besdayyy!!!!!!!!!
Wednesday, March 16, 2011 @ 10:52 AM | 0 Comment [s]

...Hari ni besday kawan baik @ roomate Timun,Tepat pukul 12 kitowang pakat ramai mcam mane nak prank si intan ni,hahhahaha....ingt nk baling telur,tapi xsampai hati,so just baling bedak kat dia,hbs beruban rambut...hahahha....towel timun pon dah selamat kena bedak,baju apatah lagi,selamat dah dri warna hitam tukar putih...disebabkan Intan pnya pasal xpe la...hahhah....Tapi asenye prank kite xsehebat mana..

perjalanan dia macam ni,

Pukul 11.15 pm aku turun bilik kawan aku,dila,sura n tikah dan kebetulan di ctu ya ada kila dgn tirah....hahahha..memang terbaek ah,pas uh aku pon cakap ah tepat pukl 12 besday Intan,nak prank dia ape ni...haishhh...pikir punya pikir bedak je kitowang leh pikir wat mase ni...Pas2 dalam pukul 12.05pm uh Timun balik bilik,n ada classmate Timun,,Nimesh tengah diskusi ngan Intan,Timun pon pikir camne nak tarik Intan keluar,pas2 idea yang terlintas panggil Nimesh keluar dulu,Timun pon senyap2 bkk pin2 bilik suh Nimesh keluar,nseb bek Intan membelakangkan pintu so xnmpak la kan Timun panggil...Lepas dah bwak kuar Nimesh,aku dengan muka serius cakap "ko kuar jap,keluar je la"..pas2 jeng2222222.....debush222,kepungpang kepungpang n kitowang nyanyi "hepi besday 2 u,hepi besday to u,hepi besday to intan,hepi besday to you"..hahahahahaha....itu je prank kitowang,pas2 tibe2 mai muncul kat aras atas kata "amboi hampa xajak aku pon"..hahah...ngeng mai ni....Terima kasih kepada mereka yang bekerjasama dalam bang bang boom ni...hahha..thanks!!!!!!!!!!!





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi