//TAKE MY HEART ">
...jaga diri anda wahai gadis..
Saturday, March 5, 2011 @ 10:44 PM | 1 Comment [s]

Semalam Timun sampai Micet dalam pukul 7.45malam cam tu la...penat la plak nk update semalam,lagipun smlam siapkan lab report food microbiology...huhhu...Timun nak cerita apa yang Timun nampak waktu Timun tunggu Bas Mara Liner sampai...Timun tgk macam2 orang kat Melaka Central tu,dengan lelaki buat rambut trojan nye,taukan macam mana rambut tu,ala yang macam landak tu,apa kejadahla buat rambut macam tu,xhensem la der...buruk lagi ada la...Lepastu sedang Timun tunggu2 ada seorang auntie ni mintak pinjam handphone,Timun pun macam apa je,public fone ada awat xguna,nak je cakap tpi Timun ni kan baik,xdakla cakap cam tu,Timun suruh la Auntie tu duduk tepi Timun,kena la tgk an,nanti dia bawak lari hp Timun camne,dah la xdak hp laen dah...pastu dia pun kol la,nsb baik kejap ja...hahaha..

...Ni baru nak masuk tajuk yang atas tu..

Tunggu punya tunggu Bas Mara pun sampai,sementara nak tunggu bas penuh tu Timun tengok la kat luar bas usya2 lagi,n OMG!!!!!korang nak tau x ada seorang budak perempuan pakai baju yang sangattttttttttt jarang n nampak dia punya hmmm korang paham2 la...n yang Timun geram dia pakai tudung,what the hell budak tu,aku rasa mesti budak sekolah ja...Lelaki yang ada kat ctu apalagi rezeki depan mata...Nauzubillah..come on girl,malu la sikit....Mustahil kau xperasan baju tu jarang...Jangan malukan kaum la,aku yang tengok ni malu tau,korang nak cakap Timun ni xpatut kutuk kaum sendiri??? Cakaplah,Timun xkisah..cakap2...Muka dia Timun mengaku la lawa budaknya tapi 2 la kenapa jd mcam ni..adik ku,anda sangat cantik,anda xperlu nak pakai macam tu untuk menarik perhatian lelaki,lelaki pasti datang kepada anda hanya dengan sekali petik je..Jodoh anda sudah ada,anda hanya perlu mencari...:))


suke tgk gambar ni...


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi