//TAKE MY HEART ">
...sempatkah???...
Monday, March 28, 2011 @ 12:13 PM | 0 Comment [s]



 sempatkah aku untuk membalas jasa mereka????..:(


ma n pa


kakak yg gedik terlampau..


abang..


dalam keluarga aku,aku paling banyak menimbulkan masalah,aku cuba untuk menjadi anak yang baik tapi adakalanya aku gagal.aku tak tahu mengapa,ada saja masalah yang timbul,tapi mereka tidak pernah membiarkan aku terkapai seorang diri,dipimpinnya aku supaya aku kembali ke jalan yang benar,menasihati aku supaya aku menjadi orang yang berguna.Aku tak tahu apa aku sempat membalas jasa mereka sebelum aku mati??,sebelum jenazah aku dikapankan??,sebelum dunia aku menjadi gelap??Aku menangis memikirkan semua itu,adakalanya aku ingin kembali ke masa lalu supaya aku bisa mengubah kehidupan buruk ku itu,dan mereka tidak perlu bersusah payah menjaga aku dan memikirkan masalah aku.Apa ayah dan ibuku sempat melihat kejayaanku???aku takut memikirkan semua itu,aku ingin mereka lihat kejayaanku setelah mereka bersusah payah mencari rezeki untukku dan adik beradikku.Apa aku bisa hidup tanpa mereka,sedangkan walau berjauhan hanya sebulan aku terlalu merindui mereka,gelak tawa mereka,semua tentang mereka.Dalam hidupku ,cukuplah mereka ada di sisiku kerna itu sudah bisa membuatkan hidup aku sempurna.Kadang-kadang aku memikirkan bagaimana kehidupan aku tanpa mereka,apa aku sudah menjadi pengemis di tepi jalan???YA ALLAH,jauhkan aku dari semua itu...Izinkan aku Ya ALLAH agar aku bisa membalas jasa mereka sebelum aku merasa sakitnya mati..:(


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi