//TAKE MY HEART ">
...saya suka bintang...
Friday, March 4, 2011 @ 12:33 AM | 0 Comment [s]


boleh bagi saya sebekas bintang kertas ni???

...Kalau boleh saya nak bintang tu ada depan saya,saya boleh tgk dia bila saya sunyi,saya boleh cerita macam2 kat dia,mcm kawan..hhha....dulu kat sekolah,bila cikgu tanda buku ,cikgu letak bintang,saya seronok gila wlupun saya dapat 2 bintang,kawan saya dapat 5 bintang,xpe la..asalkan ada...nak tau kenapa saya suka bintang???sebab ada kawan saya pernah cakap..."kalau rindu aku,pandanglah bintang,dan bintang yang paling terang itu,adalah aku,dan anggaplah aku juga sedang merinduimu"...Sekarang dia sudah berjumpa si bintang hati,tapi aku masih lagi mencari si bintang hati...Saya harap si bintang hati saya juga suka pada bintang,jadi kami boleh berjalan di tepi pantai melihat bintang di langit..wahhhhhh!!!!!...romantiknya saya...:)


sabar ye cik burung,nnti saya teman anda dgn bintang hati saya!!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi