//TAKE MY HEART ">
...Final Exam...
Tuesday, April 19, 2011 @ 1:48 AM | 0 Comment [s]

FINAL EXAM JUST AROUND THE CORNER!!!!

Kejap je masa berlalu dah dekat final exam pun,pejam celik pejam celik dah nak habis sem 4,xsangka an..dan pejam celik pejam celik dah lama rasenya aku tinggalkan taiping,rindunya ma n pa..lepas habis jer exam kemungkinan untuk berambus dari MICET dengan segera adalah amat tinggi.Nak wat apa kat cni lama2???kawan-kawan pun dah konpem balik awal gak,pakwe ajak keluar???memang x la kan,bile plak aku ade pakwe??hahahha....tapi yang penting AKU NAK BALIK!!!!..aku nak tinggalkan segala kenangan sem 4 yang buruk,sedih,pilu,touching sume ade,aku nak lupakan semua kenangan xguna tu,xguna simpan lama2 xdak faedah pun,merana lagi ada la...Aku nak simpan kenangan yang indah je dalam fikiran aku supaya ianya terpahat kukuh dalam ingatan aku,dan aku akan mengimbau kembali bila aku merinduinya.

Di kesempatan yang ada ni aku nak pohon seribu keampunan andai tersalah kata,terutamanya kepada
  • Bella & Intan & kak Ada ( roomate ) - maaflah kalau selama kita sebilik ada kata-kata yang menyakitkan hati kalian,kadang-kadang aku ni suka bergurau,mana tau ada yang terasa,mintak maaf sangat2..
  • Ainul,Minor,Dila,Tikah - sori sangat kalau aku ade wat salah,aku perli2 kadang uh aku saja jer,aku sayang korang la...sura,lepas ni tengok hindustan jangan nangis2,buruk beno kalau nangis,minor,sori la kalau selama ni aku asyik aim kau je dalam bilik,kelas sume,almaklumla hobi aku,dila,sori sangat kalau buat kau gelak,serius aku xsengaja pun,hahahahha...Tikah,maafkan 'abg','abg' terpaksa tinggalkan ayang untuk sementara,abg ingin mencari rezeki di Perak,sori kalau ada tertengking dan ternaik suara,aku ni bertanggungjawab orangnya...hahahha...
  • Abidah - adoi,kelakar rasanya bila kitorang gaduh besar hari tu,sampai menangis2...hahahha....pepun sori kalau aku ada masalah ngan kau,n benda tu dah settle,kita dah dewasa tau apa yang buruk apa yang baik..We are Friend right??..hehhe
  • Fahmy - sori kalau kau touch heart ngan aku,aku serba salah bila ko touch heart ngan aku,aku ni xboleh,aku risau kalau orang ada masalah ngan aku,dan aku rasa tu memg salah aku lagi la aku serba salah..sori okay ???...:(
  • kepada semua budak kelas aku jugak,sori la kalau terkasar bahasa,heehhe...
cukuplah rasanya,setakat ni je la..
kepada semua budak MICET,GOOD LUCK IN YOUR FINAL EXAM!!!





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi