//TAKE MY HEART ">
astana!!!
Tuesday, May 24, 2011 @ 8:37 AM | 2 Comment [s]

...Sekarang ni kan musim cuti,aku lepak2 kat umah jer,tv aku tu kalau boleh cakap dah lama dia kata,"cik fatin,boleh kot buat keje lain,asyik muka cik fatin jer tgk tv.."...serius weh,cite ape jer aku tak tengok,semua aku tengok,hindustan,cerita melayu,cina,semua aku tengok...daripada aku buat kerja tak tentu pasal baik aku tengok tv...betul tak???..ok mintak maaf membebel sekejap kita kembali ke tajuk asal...

Tadi aku tengok la satu rancangan tv ni,ASTANA tajuk dia yang dihoskan oleh Anita Sarawak @ Kak Nita..Bergetah sungguh kak nita...hahhaha...Rancangan ini macam ni,Kak nIta n The crew pergi la mana-mana rumah yang empunya rumah bapak segala kaya,dan diorang tunjuk la keadaan atau decoration dalam rumah tu,fuh memang kaya weh,duit melimpah-limpah sampai tak tau nak buat apa...korang bayangkan rumah korang ada >>>


  • kereta sampai 4 buah,dan semua harga kereta tu bernilai satu juta ke atas,dah ada 4 buah,jadi dalam rumah kau,kat luar rumah jer pun dah bernilai berjuta-juta..belum yang dalam rumah lagi..adoi...

kalau aku dapat kereta ni,serius tak tau nak cakap apa..

  • korang bayangkan rumah korang siap ada panggung wayang,korang tak payah susah bayar rm10 ringgit dan ke atas untuk tengok wayang,korang pasang je cd dah terus tengok..dan korang bayangkan lagi,orang yang buat panggung wayang tu adalah orang yang buat Golden Screen Cinema,tak ke hebat..


mama,kalau fatin dapat ni,confirm tak keluar umah..

  • korang bayangkan lagi rumah korang ada perpustakaan yang penuh dengan buku sebijik macam perpustakaan awam..aku tau ada juga rumah yang bukan orang kaya pun ada yang mempunyai perpustakaan,tapi tak sebanyak perpustakaan awam kan???hahhaa,korang bayangkan,korang boleh duduk situ sampai pukul berapa pun,tak payah kena halau dengan orang yang jaga perpustakaan tu..hahahah

banyak nya buku,oh no!!


  • korang bayangkan rumah korang ada lif.Rumah 3 tingkat siap ada lif lagi...wowwwwwwwww....ini sudah cukup hebat,dan ini akan meningkatkan kemalasan penduduk dunia untuk menaiki tangga dan ini adalah tidak bagus..huh

mama,pasang lif kat rumah boleh??hahahah

...aku rasa cukuplah entry aku untuk kali ni,kalau aku dah berjaya dapat rumah yang macam ni aku buat entry lagi..hahahhaha...papai..



    Older Post | Newer Post

    Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


    Story About Stuff Links


    This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
    Fully reedit by Fatin Syamimi.
    Thanks

    This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
    Fatin Syamimi