//TAKE MY HEART ">
..Mari Cabut Bulu...
Tuesday, May 24, 2011 @ 11:38 PM | 0 Comment [s]

Jom la cabut bulu sama-sama,nikmat oh..hhahhaa..hah,korang ingat bulu apa,aku cakap pasal bulu ayam bukan bulu ketiak..Tadi ayah aku bawak balik ayam kampung,yang hidup lagi tu.aku tolong la sembelih ayam tu,tapi setakat pegang kaki je la aku mampu,tolong memutuskan urat merih tu minta maafla,cek tak berani habaq hang..Disebabkan mama aku kerja,aku la yang kena cabut bulu ayam tu,tapi aku cakap dekat ayah aku,aku nak cabut bulu je,aku tak nak siang,buang segala usus2 dia ke aku tak mau..Jom aku tunjuk macam mana aku cabut bulu dia,hehhehehehhe....



1.Rendamkan ayam yang telah disembelih dalam air panas


2.Angkat ayam itu daripada air panas tadi,letak atas surat khabar


3.Tarik bulu-bulu ayam tu,senang je kalau dah direndam dengan air panas


4.Cabut bulu-bulu di sekeliling ayam 


5.Utamakan di bahagian-bahagian yang tersembunyi seperti di ketiak...hahhah


6.Bersihkan sekitar ayam dan siang

Senangkan cabut bulu ayam???..SELAMAT MENCUBA..hehhhe

p/s jangan berasa kasihan pada binatang yang disembelih


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi