//TAKE MY HEART ">
Antara Cinta dan Air Mata
Monday, June 27, 2011 @ 8:10 AM | 0 Comment [s]

Entri ni aku fikir waktu aku tengah mandi tadi,mandi yang lama sebab badan aku penuh debu,ada orang renovate rumah,hensem weh yang renovate umah aku ni habaq hang,muda lagi..Jangan sampai aku mengorat ha,dan disebabkan mereka aku jadi sangat lah alim,pakai tudung dari pagi sampai ke petang.Rambut itu kan aurat,mana mungkin diorang boleh tengok rambut aku sesuka hati.hahaa..

Berbalik kepada tajuk asal,antara cinta dan air mata mana satu yang korang pilih.Fikir cepat,cepat..Hm,dah dapat jawapan??Agak2 korang aku pilih apa???

CINTA ??

AIRMATA ??

CINTA ??

AIRMATA ??

Ya betul,aku memilih air mata,nak tahu kenapa??

Jika aku memilih air mata aku cuma hanya perlu mengeluarkan air mata dan fikirkan apa yang membuatkan aku boleh mengalirkan airmata.

Jika aku memilih cinta,aku akan dapat keduanya CINTA dan AIRMATA.Apabila cinta itu hilang maka terbitlah air mata,aku tak kuat untuk menempuh kedua-duanya sekaligus kerna aku sudah penat.




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi