//TAKE MY HEART ">
Blog-blog yang aku selalu usha bila tak boleh tidur malam..
Monday, June 13, 2011 @ 11:21 PM | 2 Comment [s]






Blog dia ni best juga la aku cakap kat korang.Dia banyak cerita pasal hidup dia kat rantau orang.Dia ni dah ada awek,so takpayah nak tackle2 dia..hahhaha






Blog ni pulak,aku rasa ramai yang dah tau.Aku akan baca blog ni dengan muka yang amat serius dan berkerut.hahahaha



Blog ni pun milik student overseas.Sekarang dia belajar dekat Beijing.Best jugak la blog dia,banyak gambar.



Blog ni aku baru je follow.Aku ni stalker berjaya so aku stalker habis-habis la.Ada cerita pasal hidup dia dan benda yang berlaku kat sekeliling dia dan yang sama waktu dengannya.

Jadi itulah kerja aku bila aku tak dapat tidur diwaktu malam yang hening.Aku pasang lagu dan layan blog diorang ni..eehehehhehe


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi