//TAKE MY HEART ">
...Imam Muda..
Sunday, June 5, 2011 @ 9:15 AM | 0 Comment [s]

Penyingkiran yang sangat menyedihkan,serius sedih blia Imam Muda Ali dan Imam Muda Fadli terkeluar.Sepanjang 6 minggu ni,aku lebih kepada Imam Muda Ali.Entah la,nak kata dia hensem tak adalah sangat,biasa-biasa,tapi bak kata orang sedap mata memandang..heeheh..


Imam Muda Ali

kalau la korang tanya aku,aku nak calon suami yang macam mana,mesti la aku jawab macam diorang.Beriman,kerjaya bagus,baik budi pekerti,siapa yang tak nak lelaki macam diorang,cuba tanya setiap perempuan,mesti diorang nak yang macam imam muda ni..Tapi nak jadikan diorang suami,macam jauh jep..aku ni tak sebaik mana pun,jahat bukan main lagi,aku tak layak nak dapatkan lelaki macam diorang..huhuhuhu..Tapi bagi aku cukuplah lelaki yang bakal jadi suami aku nanti,dapat terima baik buruk aku..Aku wanita biasa yang punya cacat cela,yang lemah imannya dan tidak sempurna..Aku harang dia dapat Bimbing aku supaya aku tidak tersungkur di tengah jalan menuju keredhaan Allah..



Woman was made from the rib of man,
She was not created from his head to top him,
Not form his feet to be stepped upon,
She was made from his side to be close to him,
From beneath his arm to be protected by him,
Near his heart to be loved by him.


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi