//TAKE MY HEART ">
..Rahsia sebuah laci..
Wednesday, June 22, 2011 @ 11:15 PM | 0 Comment [s]


Di satu malam yang hening,aku terlalu bosan sehinggakan lagu di laptop pun aku sudah tidak mampu dengar kerna saban malam aku mengulanginya.hahhaha..Sedang aku memikirkan apa yang aku ingin lakukan aku terpandang sebuah laci,tau ke laci tu apa??hahha...aku rasa sudah lama aku tidak membuka nya.Lalu aku buka dan aku jumpa ini...

jeng





jeng





jeng





jeng





jeng





jeng





jeng






jeng





jeng





jeng




muka aku waktu f3..hahah...pengawas ni,biro disiplin..hhhaa..


ini budak kelas aku,sekarang dah lama tak jumpa.


dekat depan perpustakaan awam,nak kuar pekan aku rasa


ini waktu camping apa ntah dekat bukit larut

ini je yang ada kenangan dengan kawan-kawan lama,walaupun kita jauh tapi hati kita selalu dekat..hehehe..


Lepas tu kan aku jumpa diari sekolah menengah aku,aiyakkk malu gila bila baca balik..hahah..



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi