//TAKE MY HEART ">
senyap,aku nak mengutuk kejap
Tuesday, June 28, 2011 @ 7:58 AM | 0 Comment [s]

yang kau terhegeh-hegeh tulis macam kau tu desperate sangat nak ada pakwe pehal???menyampah lah.bukak je fb ada nama kau dekat wall,annoying tau???dulu kau ada pakwe sampai kan dia sakitkan hati kau pun,kau nak kepoh satu fb,xmalu ker???kalau dah jdi isteri nanti,kalau dia tak bagi nafkah batin kat kau,kau nak kepoh jugak??umur kau dah 20 tahun beb,bukannya 12 tahun,nak cerita semua untuk mengharapkan belas kasihan orang lain pasal hal peribadi kau,orang lain pun xnak amik tahu la,diorng pun ada masalah sendiri,buat malu je kau cite semua benda tu,dan nampak sangat kau tu memang banyak masalah.Aku pun ada banyak masalah,ada aku citer kat fb cakap " aku tak cukup duit,sapa nak bagi pinjam kat aku?? ", "i xdak pakwe,sapa nk jd pakwe i??"..shit orang yang tak tahu malu jer tulis benda tu,aku tak kisah kau nak tulis apa tp tolong jgn wat status yang kau xptot citer,malulah sikit dengan orang lain..



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi