//TAKE MY HEART ">
..Tinggi mana belajar sudah ?..
Tuesday, June 7, 2011 @ 8:27 AM | 0 Comment [s]

Tadi aku pegi isi minyak kereta dengan mama aku,maklumla anak mithali la katakan teman mama aku pegi Tabika terus.Masuk balik cerita pergi isi minyak,uncle tu tanya la nak isi berapa,aku rasa la dalam banyak-banyak stesen minyak,yang aku pergi ni je boleh bayar dekat pam minyak tu,tak payah pergi kaunter,tauke ada dekat pam tu.Friendly uncle.Sambil tunggu dia isi minyk RM20,tiba-tiba dia tanya aku,TINGGI MANA SUDAH BELAJAR?aku tercengang,lepas tu mama aku kata,"belajar sampai mana dah dia tanya"...oh,aku pun cakap la "tinggi universiti sudah,"..hehhee...Aku betul-betul tak sangka uncle tu kenal aku lagi,dulu waktu aku dalam kerusi baby dalam kereta tu,ke tadika rambut ikat tocng,sekolah rendah pakai tudung senget sampai sekolah menengah mama aku duk isi minyak kat situ ja,sampai uncle tu pon dah kenal aku,dan ingat muka aku yang selalu wat muka tak bersalah ni..hahaha...pepun thanks uncle ingat saya lagi,nanti saya kahwin saya jemput uncle,kita makan besar...hhehehe



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi