//TAKE MY HEART ">
..Zaman sekolah..
Sunday, June 12, 2011 @ 4:47 AM | 0 Comment [s]

...Hari ni rasa macam nak cerita pasal zaman sekolah dulu.hahaha..Disebabkan gambar waktu sekolah agama form 1-3 takde,aku nak cerita pasal form 4-5.Aku tukar sekolah waktu tu saja nak tukar angin,lagipun arab aku dapat C macam takde harapan je aku nak amik bahasa arab tinggi..hahahah..Mula-mula aku masuk dulu aku fikir,kelas apa yang aku dapat ni,dah la ayah aku tinggal aku terkontang-kanting kat sekolah tu,aku la kena pergi ofis uruskan semua.Pastu jumpa la dengan kerani dia,pastu dia bawak aku jumpa HEM.Dia suh aku pilih nak amik Biology ke Lukisan.Disebabkan aku suka membaca,aku pun pilih la Biology.Subjek yang palinggggg uh xtau nak cakap apa dah.Lepastu kerani tu suruh la student yang lalu depan ofis tu tunjuk kat aku kelas mana.Dia pun bawak la aku,lepas tu dia tinggal jer aku kat depan kelas.Aku dah macam orang gila dah,macam mana aku nak masuk ni.pastu ada la sorang student ni keluar,dia tiba-tiba je tarik tangan aku tanya aku budak baru ke.aku pun cakap la ye,dia bawak aku masuk kelas.aku rasa nak menjerit malu dah,adoi..lepas masuk tu aku jumpa kawan-kawan lama aku waktu zaman tadika dulu..Kitowang terpisah 6 tahun lepas tu jumpa balik.Dunia ni kecik je kan.huhu..pastu nak duduk,kerusi pulak takda,hah sudah,aku nak wat ape ni mana aku tau ada kerusi lebih kat mana.Pastu jejaka jejaka kelas aku la yang pergi ambil,aku pun duduk la...hahahh..itula permulaannya dan walaupun kami baru je kenal atu sama lain,hubungan tu kekal lagi sampai sekarang..kat bawah ni gambar-gambar kitorang..tengok la,aku baik lagi waktu ni..hahahah



ni budak perempuan kelas aku..ramainyyeerr


ini budak laki,hassan takde..mana dia pegi..hmmm


tak tau kenapa ada adegan ni..


ini kawan-kawan aku la dengan cikgu praktikal


sekali lagi..hahah


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi