//TAKE MY HEART ">
Aaron Aziz lagi ????
Wednesday, July 6, 2011 @ 12:06 AM | 0 Comment [s]



Sekarang ni penerbit-penerbit semua duk sibuk ambil aaron aziz jadi hero.Makin laku dia ni,cerita ni dia,cerita tu ida,filem ni dia,filem tu dia..Tapi makin lama muka dia kat kaca tv makin bosan aku tengok.Opss mesti peminat dia marah kan???sorilah aku keluarkan pendapat ja,sebab banyak sangat filem dan drama yang ada muka dia dalam satu masa.Kadang tu kita nak jugak ada pelakon lain,takpun keluarkan filem aaron aziz beralakon tu dalam 3,4 bulan lepas semua cerita dia ditayangkan.Jangan la serentak bosan dowh..


kl gangster,aaron jadi MALIK


stanza cinta,aaron jadi IRFAN


aaron jadi seth,drama ni yang buatkan aaron popular kembali..hehheh


Aaron jadi Hariz..citer ni xtgk lagi cuma dah baca novel jer...hahahahaha....


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi