//TAKE MY HEART ">
Aku mengandung
Monday, July 4, 2011 @ 12:14 AM | 1 Comment [s]

..salam..

sapa plak ni,no aku tak kenai..

..weh mi,ni aku sabariah (bukan nama sebenar)

..oh hang,apa khabaq ??..

..aku ok je,aku ada masalah weh,aku nak sembang ngn ang jap,aku tak tau nak luah kat sapa..

..tak pa,cita kat aku,aku dengaq...

..Aku mengandung..

..Bagus lah mengandung,bila ang kawin,tak bagi tau aku,tak guna punya kawan..hahha..gurau2..

..Aku tak kahwin lagi,aku dah terlanjur ngan bf aku..

..Jadah ang,sapa bf ang,pegi la cari dia,tanggungjawab dia..

..Dia tak nak mengaku anak dia,aku tak tau kat mana dia sekarang,aku dah jumpa family dia tapi family dia kata aku bohong,dan diorang tak bagitahu lagsung kat aku mana bf aku..Aku buntu weh,aku takut nak gugurkan..sakit!!!

..Family kau tau tak lagi???..

..ang nak aku mampus ke bagitau mak aku,pikir lah dowh..

..woi,agak2 ckit ang nk marah aku,jangan bagi aku hangin..

..sori2,aku buntu gila,aku tak nak wat dosa lagi weh,aku tak tahu la macam mana aku boleh terlanjur..mula-mula ringan ja tapi entah r,syaitan ada kat celah kitowang dia bawak aku pegi 'cheap hotel'..Tapi sekali je dowh aku buat,aku tak sangka plak lekat..Aku menyesal tak sudah weh,dh 2 bulan kandungan aku..Tolong aku weh.

..Ang ingat tak aku pernah cakap kat ang bila ang kuar dengan ramai lelaki waktu sekolah dulu,aku cakap kat ang "bila perut ang dah memboyot nanti tapi kau belum nikah kau jangan cari aku"..

..aku ingat pesan tu,tapi bf aku kata dia akan bertanggungjawab,aku pun on je la..

..Hotak kau la,laki diorang wat pa pun ok je,pompun lain la sekali pun kau dah rosak..

..aku nak wat camna ni???..

..bagitahu mak kau,aku merayu la,bagitau mak kau,jangan wat dosa lagi,aku sayang kau weh..

..kalau mak aku tak terima aku macam mana???..

..bagitahu dulu,tapi mula2 tu memng kau kena lah,kau pandai2lah,macam mana kau pandai wat hubungan terlarang tu..

..kau perli aku dowh..

..aku tak perli,aku nak ang sedaq weh,kita pompuan,jaga diri weh,kalau ang tak tahan nikah ja..nanti kesian kat anak ang,anak luar nikah weh,malu dia..

..kau ingat tak safiq,budak kelas kita dulu???

..hah,kenapa dengan dia,dia minat kat kau kan dulu??..

..dia tahu aku mengandung,dia sanggup jadi pak sanggup,dia sanggup mengaku tu anak dia..

..hahhhh?????,dia dah habis fikir ke??..

..Aku tak tahu,tapi dia kata dia sanggup..

..mulia sungguh lelaki itu,terimalah dia..

.hm,takpa la mi,thanks dengaq masalah aku,aku akn pujuk bf aku dulu,kalau tak aku akan kawin dengan safiq,andaikata dia rela terima aku,aku rela terima dia,mungkin dia akan jadi suami yang baik dan ayah yang baik untuk anak aku..

..buatlah keputusan yang terbaik,aku akan sokong kau..



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi