//TAKE MY HEART ">
..aku tak nak bercinta dengan lelaki terlebih hensem..
Tuesday, July 5, 2011 @ 9:29 AM | 0 Comment [s]

Dah jadi perkara biasa dalam hidup manusia yang sukakan keindahan.Aku pun suka jugak..hehehehe..Nama pun perempuan aku mestilah nak usya lelaki hensem,alah sama ja dengan laki pun,pompuan hat tayang sana tayang sini tu hampa suka tengok kan..mengaku cepat..ok cukup di situ.Tapi untuk pengetahuan la kan,aku memang suka tengok lelaki hensem ni,tapi setakat suka-suka macam tu je la.Takdalah sampai aku sanggup renang lautan api nak dapatkan cinta dia.Malulah aku,lagipun mana la aku berani nk pi lautan api tu,tak ke macam dah pergi neraka ha..takmaulah..

Antara sebab-sebab aku tak nak bercinta dengan lelaki terlebih hensem ialah :

  1. Aku ni kuat cemburu,nanti kalau pakwe aku terlebih hensem macam awal ashaari macam mana??memang makan hati la aku,pastu dia artis macam awal jugak hah sudah lagi tak keruan aku.
  2. Aku ni kurang cantik,tapi manis ada.Kalau aku bercinta dengan lelaki terlebih hensem ni aku mesti akan rasa rendah diri bila keluar dengan dia dan aku rasa aku tak layak di sisi dia.Ini akan merendahkan confident level aku untuk berdepan dengan orang ramai..
  3. Perempuan-perempuan lain mesti nak takel dia,nanti kang dia terpikat kat pompuan tu macam mana??habislah aku,kena tinggal..hahahhahhaha
  4. Lelaki terlebih hensem pun tarak guna kalau tak bertanggungjawab,ahahha...
So kepada semua lelaki terlebih hensem,jangan perasan semua perempuan minat kat lelaki terlebih hensem,dia minat yang biasa2 ja,tapi kalau dah dapat,amek je la kan..ahhahhahahaha..



senyuman kau boleh wat wa cair dowh..hahahaha..maaf scha..aku kawan baik ngn scha..hahahha



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi