//TAKE MY HEART ">
..Apa itu kawan???..
Sunday, July 31, 2011 @ 2:44 PM | 0 Comment [s]

Aku ambil ayat ni daripada seorang blogger iaitu zackzukhairi,blog dia ni adoi lawak gila baca,rasa nak tergelak guling kat lantai hostel ni.Tapi gila ka,nanti ada jugak orang cakap aku gila.Selama 20 tahun aku hidup kat dunia ni,macam-macam kawan weh aku jumpa,ada yang boleh buat kawan,ada jugak yang sebaliknya.Biasa la der,aku pun kadang2 tak boleh pakai jugak,tapi aku try la menjadi yang terbaik untuk sahabat-sahabat aku.

Ok kembali kepada ayat yang aku ambil dari si zack ni,ayat dia macam ni ya.


  • Kawan itu adalah bilamana dia cuma ada lima ringgit dalam poket dia,tapi dia masih mampu tersenyum dan beriya-iya offer nak belanja ang minum teh o ais limau segelas dan nasi lemak sebungkus.Sedangkan minyak motor dia dah tertera abjad 'E'.


  • Kawan itu adalah bilamana ang call dia tengah malam pukul 2 pagi sebab moto ang buat hal,dia sanggup datang terkebil-kebil baru bangun tido,semata-mata nak tolong hantar minyak motor.









 korang akan rasa bahagia bila punya sahabat seperti mereka yang sentiasa memberi semangat bila korang jatuh dan disaat korang betul2 memerlukan sahabat diorang ada dengan korang.Aku nak ucapkan terima kasih kepada Aisyah,mesti kau terkejut kan??hahaah,aku nak ucapkan terima kasih sebab mungkin ada kena mengena ngan kau aku dapat result yang baik untuk food microbiology coz aku group ngan kau,mungkin kau banyak tolong aku dalam lab report dan lab sekali termasuklah presentation suma,thanks weh.Lagi sorang Intan Rafidah,ang memang seorang kawan yang aku tak tahu nak cakap macam mana,aku tak dapat terima bila ang bagi msg "mi,ang taknak kawan ngan aku dah ke??".Waktu tu nak je aku bagi madah berhelah kat ang berbunyi "jika aku membuangmu dari senarai sahabatku,maka celakalah aku kerana mensia-siakan sahabat yang paling berguna"..Tapi malu la kan nanti cakap aku ni kuat bersastera pulak,malu la heh..hahahha..THanks jugak kat semua kawan aku,Atiqah Rashid,Adila Akma,Abidah,ainul halsura,mimi romainor.Thanks sangat2,korang terlallllllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuu banyak tolong aku rasa macam nak peluk korang setiap pagi bagi mengucapkan terima kasih tak terhingga.


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi