//TAKE MY HEART ">
Hepi Besday BFF
Monday, July 11, 2011 @ 9:36 AM | 0 Comment [s]


Hari ni 12 Julai 2011,
Selamat Hari Lahir Farah,
Aku ingin engkau tahu,
Bahawa amat menyayangimu seperti aku menyayangi diriku sendiri,
Kita pernah ketawa bersama,
Kita pernah menangis bersama,
Kita pernah suka lelaki yang sama,opsss..:)
Entah kenapa aku terlalu takut kehilanganmu,
Mungkin kerana engkau ada bila aku jatuh,
Engkau ada bila aku bangun,
Aku tahan segala kepayahan untuk kia bertemu kerana aku ingin kita memburu cita-cita,
Dan satu saat nanti kita akan berjumpa dan ketika itu kita sudah berjaya,
Masih ingatkah tentang perjanjian kita untuk menjadi besan?
Kita akan kahwinkan anak kita,
Kelakar bila kenangkan itu semua,
Dulu kita pernah bergaduh,
Tapi kita belajar dari situ,
Pergaduhan itu membuatkan kita semakin memahami,
Sampai di sini sahaja coretan aku untuk engkau,
Mungkin nanti akan ada coretan lagi untuk mu kerna engkau sahabatku,
Terima Kasih kerana menerima baik buruk sahabatmu ini..

Salam sayang dariku untukmu..:)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi