//TAKE MY HEART ">
Malang tidak berbau
Monday, July 11, 2011 @ 8:59 AM | 0 Comment [s]

Benarlah kata-kata yang pernah aku belajar waktu buat karangan bm dulu,MALANG TIDAK BERBAU atau bahasa omputihnya DANGER CANNOT BE SMELL.Nak dijadikan cerita aku dan family aku nak pergi hantar adik aku pergi hostel dia kat ipoh nun.Dalam perjalanan tu kitorang singgah la dekat R & R Sungai Perak.Saja pergi minum-minum jap,dan kebetulan pulak jumpa Paksu dan maksu aku diorang nak pergi hantar si angah dekat hostel dia.Lepas dah habis minum tu kitorang pun gerak la untuk meneruskan perjalanan.Dan seperti yang aku katakan tadi,malang itu tidak berbau.Kereta ayahku tak boleh nak start.Oh dugaan-dugaan.Ayah aku try lagi dalam 4,5 kali tapi still tak boleh start.Hah aku memang tak tahu nak tolong apa,dulu waktu aku belajar workshop kat micet aku tak belajar macam mana nak pomen kereta.

Lepas dah cuba banyak kali,aku telefon paksu aku nasib baik diorang ada lagi kat situ.Aku pun suruhla paksu aku tolong tengokkan kereta mana tau kan boleh start.Tapi itu semua hampa.Jalan terakhir yang terbentang luas adalah panggil pomen @ mekanik.Adik aku relax ja aku tengok dia siap kata nak tambah cuti lagi sehari,ayam punya adik takdak kena mengena nak cuti,paksu aku nak hantar dia takmau,so tunggu je la sapai mekanik habis godek2 kereta.Alhamdullillah lepas 20 minit kereta kitorang dah boleh start.Kena la dalam rm100.huhuuhuhu...Terima kasih pakcik pomen,nanti ada masalah kitowng kol pakcik..hehehhe


tu dia ayah aku,tengah pening tu...hehehe


ini adik aku.sengih je dia..


ini aku,pening jugak ni..


haosh..




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi