//TAKE MY HEART ">
selsema + batuk + demam = Selamat Berpuasa..
Sunday, July 31, 2011 @ 4:36 AM | 0 Comment [s]

Hari ini hari ahad.Esok hari isnin,Hari isnin puasa.Pejam celik pejam celik dah bulan 8.Kejap je masa berlalu,pejam celik pejam celik lagi dah masuk 2012.Apa akan jadi pada 2012??hmmmmm,Semoga benda2 baik je yang jadi.Untuk pengetahuan korang,aku demam la.Mula-mula sakit tekak,dia pergi ke batuk pulak,lepas tu selsema n then teruslah pergi ke demam.Tapi tak pa la,mungkin Allah sedang menghapuskan dosa-dosa kecil aku.Bila tidur,selimut aku panas ja,tapi aku malas nak layankan sangat,aktiviti aku sama seperti biasa takda la aku nak tidur semedang,makan mesti makan.Kalau tak makan macam mana nak baik ye tak??Seriusly aku tak suka orang yang demam dan dia layan la demam dia tu,makan ubat tak nak,makan apatah lagi asyik tidur je,mana nak baik kalau macam tu.Bangunla g gosip2 ke,baca Quran ke,jalan-jalan cari skandal ke,bagi peluh sikit,duk atas katil ja watpa?.Tak rock langsung.Aku bagitau mama aku,aku demam.Mama aku suh la makan ubat,tapi yang sayangnya kenapalah aku tak demam kat umah an,mesti mama aku masak bubur panas2,tabur ikan bilis goreng ckit,buh cabai sikit,fuh terangkat ni..Tapi takat mimpi je la,duk sini kena la turun cafe cari makanan,kalau ada skandal ka pakwe ka buleh gak suh dia antar makanan ka,hhahahha..ok sampai di sini saja coretan untuk kali ini,sori dah lama xupdate sebab internet di MICET yang agak tidak memberansangkan..




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi