//TAKE MY HEART ">
Hari Yang Baik
Wednesday, August 3, 2011 @ 9:14 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum kawan-kawan...

Malam ni aku dengan kawan-kawan pergi tarawih,First time pergi tarawih dekat MICET,hah jangan cakap aku malas tarawih,aku ada keuzuran sebelum ni jadi ini adalah hari pertama..Hehehhehhe,merah muka aku ni.Bila sampai kat masjid MICET,untuk pengetahuan korang surau kat universiti aku dah dinaik taraf jadi masjid,bangga sekejap.Orang dah ramai dah waktu kitorang pergi,masuk lah dengan muka slumbernya,dan aku nampak Intan sedang melambai2 kat kitorang..hahahhah...Dengar dia cakap alhamdulillah,tu dia nampak sangat dia memang mengharapkan kitorang datang.Ye,kitorang dah datang.hahahahhahaha.Sejuk hati dengar suara student yang azan Isyak tadi.Bagi aku bila solat sama-sama dengan kawan dapat mengeratkan lagi persahabatan di samping menambah pahala sembahyang jemaah.


Hari ni jugak,kawan aku Abidah Arshad telah menang burger free daripada Big Burger Boy yang deterajui oleh Ramadhan@Mat,kemenangan ini telah dirancang dengan menggunakan kerahan tenaga ahli bilik untuk mengelike page tersebut dan akhirnya salah seorang daripada kami telah menang burger free dan satu burger dikongsi 5 orang,tengok menang sama-sama kongsi sama-sama.ok salam ramdhan lagi sekali.


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi