//TAKE MY HEART ">
..nice contact lens..
Friday, August 12, 2011 @ 8:32 PM | 0 Comment [s]

Selamat Berpuasa!!!

Tak lama lagi kita dah nak raya ni.'Menjelang Hari Raya berakhirnya puasa',ops menyanyi kejap.Dah nak dekat raya ni korang mesti la nak pakai cantik-cantik,sweet-sweet kan.Aku nak perkenalkan satu produk la untuk menambahkan lagi kecomelan korang.Korang mesti selalu pakai contact lens kan???bagi mata nampak lawa gitu.Ni aku nak perkenalkan satu page yang korang boleh dapat contact lens yang sweet gitu,memang mengancam la habaq hang,kalau korang nak beli bleh je gtau aku nanti aku uruskan penghantarannya.

Korang boleh check it out kat page ni beuberry.com

Ada macam-macam colour yang korang boleh pilih,biru,merah,purple,ada bunga pon ada ha,rugi kalau tak beli ni.Harga pun berpatutan la aku rasa.So sila lah tengok page tu ok?..





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi