//TAKE MY HEART ">
Aku juga Manusia.
Sunday, September 4, 2011 @ 10:54 PM | 0 Comment [s]

Kadang-kadang aku tak mampu nak jaga hati semua orang , sebab aku manusia biasa yang punya banyak perasaan.Marah,benci,rindu,cinta,sedih semuanya ada.Aku juga tak mampu nak luahkan apa yang terbuku di hati aku kerna ingin menjaga hati mereka yang aku sayangi.Memang ada kata orang,"kalau tak puas hati cakap depan-depan",tapi aku rasa cakap tu macam tak boleh pakai.Ada orang yang tak dapat terima apa yang dicakapkan tu,silap-silap putus persahabatan.Itu yang aku tak mahu.Aku sentiasa ingin menjaga tali persahabatan itu walaupun aku yang bertahan,walau aku yang terluka kerna kawan penting dalam kehidupan aku sebagai perantau,kerna aku tak punya ahli keluarga di sini.

Maaf jika ada yang tak puas hati dengan aku.Aku cuma manusia yang ada cacat celanya.Biarkan aku meratapi nasib ku,biarkan aku melayani kehidupanku sendiri.Aku menjauh tidak bermakna aku lupa,tapi aku sedang memberikan ruang untuk mereka berfikir.Jika tiada apa kebaikan yang ada bila berkawan dengan ku,lupakan aku.Biarkan aku sendiri melayani sisa-sisa kehidupanku di sini.Seperti yang aku katakan tadi aku hanya manusia biasa yang ada cacat celanya.



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi