//TAKE MY HEART ">
Raya datang lagi
Friday, September 2, 2011 @ 11:20 AM | 0 Comment [s]

Selamat Hari Raya semua!!!

Belum terlambat rasanya nak ucap selamat hari raya kan??Sebenarnya aku dah lama nak wat entry ni,tapi kesibukan diri ini sebagai anak yang baik menghalang untuk melekat di laptop..hik2..ok,hari raya tahun ni macam biasa ja,cuma pada hari raya ketiga kakak aku bertunang.Duit raya???hm adalah jugak daripada takdak,almaklumla student lagi kan mestilah dapat duit..

Tahun ni,tak ramai pun budak2 kecik yang datang beraya ruah aku,tunggulah jugak raya pertama tu mana tau ada orang mai,tapi takdak pun,ntah2 sebab mama aku bagi singgit je tahun lepas,tu tak mau mai tu..hahahha..jomla kita tengok gambar-gambar yang sempat dirakamkan,hik2..


ni aku dengan along


ni dengan sepupu-sepupu aku,ramai laki..adoi


hantaran lelaki


ini keluarga besar aku,tapi ada lg yang xmasuk


iqbal n apiq


adik aku ngn kawan kak aku.

Cukuplah gambar tu jadi tatapan anda semua..saya ni tak hot sangat pun,letak gambar ckit2 sudah la,xla berhabuk blog ni..hehhehe...


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi