//TAKE MY HEART ">
Renung-renungkan dan selamat beramal!!
Monday, September 5, 2011 @ 6:34 AM | 0 Comment [s]









‎"Aku terima nikahnya dgn si dia binti si ayah dia dengan mas kahwinnya RM..”




Bunyi macam senang ? nah ni erti sebenar dia :



“Aku tanggung dosa-dosa si dia dari ibu bapanya, apa saja dosa yang dia buat,dari dedah aurat hingga ke 

tinggalnya solat, aku tanggung dan bukan lagi ibu bapanya tanggung, dan aku tanggung semua dosa bakal anak-

anak aku. Kalau gagal, maka aku fasik, dayus & aku rela masuk neraka dan malaikat Zabaniyah melibas aku 

hingga pecah badan aku”


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi