//TAKE MY HEART ">
..Kau kejam..
Tuesday, October 18, 2011 @ 8:02 AM | 0 Comment [s]

Macam mana kau boleh sampai hati nak kelar bayi yang kau kandung 9 bulan dalam perut kau??

Macam mana kau boeh takde langsung perasaan kesian dalam diri kau pada bayi kau tu??

Kenapa kau lebih sayang pakwe kau dari anak kau tu???

Kenapa kau tak kelar jer pakwe kau tu daripada kau kelar anak kau yang baru nak kenal dunia tu??

Kenapa kau tak fikir apa akan jadi bila kau buat hubungan terlarang tu,sedapnya 5 minit ja tapi tanggung seumur hidup.

Manusia macam kau lebih baik gantung diri jer dari hidup dalam dunia ni..Kau dengan pakwe kau boleh pergi mampus..

Kalau aku ada kawan macam kau,sumpah sampai mati pun aku tak mengaku kau kawan aku.

Kau jangan malu dengan kesilapan kau,mulut orang takkan pernah berhenti bercakap,kau patut malu dengan ALLAH yang Maha Kuasa.

Sudahlah cakap pun tak guna benda dah jadi...

Semoga bayi itu diletakkan dikalangan orang yang beriman..Amin..


tiba2 teringat kat mama...hm..:(


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi