//TAKE MY HEART ">
How I Met Your Mother.?
Saturday, November 19, 2011 @ 7:01 PM | 0 Comment [s]

Hai Semua,

Apa rancangan korang hari ni,Berjalan-jalan di pasir gudang??Bermain teng-teng di dalam rumah??Atau bermain sepah-sepahkan bilik??hahahha..Ape pun yang korang buat,pastikan ianya tidak menyusahkan orang lain.Ok hari ni aku nak citer kat korang paal satu drama Inggeris ni,syok dowh macam komedi gitu.Drama ni lelaki tu citer pasal macam mana dia jumpa Isteri dia kepada anak-anak dia.Ha kau,siap buat cerita lagi,Hang ada???Takdak kan??heheh..Sini aku kenalkan watak-watak dia.


Ini nama dia Ted.Boleh tahan jugak hensemnya.Dia ni la yang citer kat anak dia pasal macammana dia jumpa isteri dia.So sweet jugak la dia ni.Dia ni Arkitek.


Ini nama dia Robin,dia ni cantik la bgi aku.hehhe..Dia ni kapel dengan Ted,best tau waktu Ted nak mintak kapel tu.Haish,tgk sendiri la.oH Lagi satu dia ni pembaca berita..hehh


Ini Barney,kerja dia aku pun tak paham.Tapi yang penting,dia ni kaki perempuan,semua perempuan dia dah rasa.HAhHAHA..Dia kelakar la,adoi..dok gelak jer aku.


Ini pula Marshall.Aku tak berapa minat sangat dia ni,nampak macam hmm ntahla,Aku malas nak riview pasal dia sangat maklumla tak berapa minat.Dia ada kekasih nama dia Lily,nanti aku kenalkan.Dia ni amek undang-undang.


Ini la Lily,dia ni pelukis.Awek Marshall tadi.Dia ni bising la.hhaha..

Aku ingat nak tunjukkan scene-scene dia tapi aku dah buang software photoscape aku,ayam betul takdelah print screen.Takpelah nanti aku tunjukkan aku tak tipu..hehhe...




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi