//TAKE MY HEART ">
..Salam Terakhir..
Saturday, November 19, 2011 @ 6:31 PM | 0 Comment [s]

Hai semua,

Sori sangat dah lama tak update,cewah bajet hot stuff la kan.Entahlah kadang-kadang rasa berat je nak type mungkin ni semua gara-gara hati yang gundah gulana.Untuk pengetahuan korang,aku tengah final ni 5 paper dah lepas tinggal lagi 2 jer.Mak aii banyak nyer paper kau mimi,hishhh..hhahaha..

Tak lama lagi dah nak habis semester 5 ni,rasa sekejap sangat masa berlalu.Rasa sekejap jer walaupun dah bersama kawan-kawan nak dekat 3 tahun.Dah kenal cara berjalan,bercakap,semua la.Memang dalam berkawan ada saja masalahnya tapi ambil ia sebagai peringatan untuk kita lebih matang dalam bersahabat.

Tak lama lagi juga,tiada lagi sahabat yang akan aku curahkan rasa hati andai aku resah.Bukan aku kata aku tiada sahabat lain cuma aku sama seperti korang,mesti korang ada kawan yang baik ngan korang dekat u or sekolah ker,rasa semua benda nak citer kat dia,tapi semua tu tak lama lagi akan berakhir,bila perlu hanya mampu cakap di telefon,sedih tau..Lepas ni semua akan mengikut jalan masing-masing.huhuh..


Pepun gudluck pada semua kawan,jangan le lupa aku ni ha,hahaha..Nanti kitowang nak kuar makan sama2,nak ikut tak?? hhehe,nanti aku tangkap gambar,kita kongsi sama-sama ok...Lastly doakan aku ya,lagi 2 paper ni,walaupun carry mark dah lepas aku nak la dapat A,heheh...


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi