//TAKE MY HEART ">
..Ini entry terakhir untukmu..
Monday, December 5, 2011 @ 7:25 AM | 1 Comment [s]

Malam ni tetiba teringat kat kau,dah lama rasanya tak jumpa,borak2,bergosip2,kutuk-kutuk.Banyaknyer kenangan kita bersama.Sumpah aku janji ini entry terakhir untuk kau.Aku takkan sebut nama kau lagi,aku takkan fikir kau lagi dan aku takkan ingat semua tentang kau lagi.Itu janji aku.

Kau sihat sekarang?if kau baca entry ni kau jawab la walaupun aku tak dengar.Sekurangnya mungkin aku tersedak.Aku bagi message tak pernah berbalas,aku cuma nak hak aku sebagai seorang kawan,aku tak tahu apa salah aku sampai kau tinggalkan aku macam tu.Sekurangnya bagi aku kata putus supaya aku tak tertanya-tanya,aku pedih kau tahu.Kenapa kau mulakan persahabatan sedangkan akhirnya kau tinggalkan aku tanpa kata.

Setiap hari aku cari kau,setiap hari aku tunggu kau dengan harapan kau akan datang dan kembali bersahabat dengan aku.Aku tahu mungkin kau tinggalkan aku sebab satu hal tu tp takkan sampi macam ni sekali.Kalau kau takut aku ni macam mengharapkan kau,bagitau aku elok-elok.Aku akan pergi jauh dari hidup kau.Kau buat aku hilang semangat untuk berkawan dengan seorang yang bernama LELAKI.Aku takut ditinggalkan sepertimana kau tinggalkan aku,kau buat aku ingat diri aku ni tak mampu untuk mencari sahabat yang bernama LELAKI.

Sekarang aku dah tak punya kawan lelaki yang boleh aku percaya macam aku percaya kau.Aku tak mampu lagi,sebab aku takut.2kali aku rasa benda ni dan tak mungkin aku sanggup tempuh untuk kali ke 3.Terima kasih atas kebaikkan kau,terima kasih sangat-sangat.Sekurangnya aku pernah ada kawan yang bernama tettttt....Terima kasih jugak tinggalkan aku sebab di saat kau tinggalkan aku,aku memang dah ada perasaan kat kau.Terima kasih aku sudah mampu untuk menghalangnya dari terus mekar.

Kenangan itu aku takkan simpan kerna kenangan itu bukan milik aku lagi,aku doakan kau bahagia dengan mereka yang kau sayang.Aku harap bila kau terjumpa aku,larikan diri kau dari aku sebab aku tak mampu melupakan kau untuk kali ke2.Larikan diri kau sejauh mungkin,sebab aku tak nak bakal suami aku nanti tahu kau ada dalam hati aku dulu.Aku taknk dia tahu kau pernah bertakhta di hati aku.Aku taknak dia tahu.Sebab aku tak nak jadi isterinya yang curang.Tolong penuhi permintaan aku.

Thanks sayang,moga kau hidup bahagia dengan dia.Aku takkan pandang kau dari jauh lagi.Aku jugak takkan kejar bayang-bayang kau lagi.Thanks a lot..:)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi