//TAKE MY HEART ">
.Percaya cakap aku..
Wednesday, December 28, 2011 @ 10:12 PM | 0 Comment [s]

Hai semua..

Adoi lama dah tak citer2 ngan korang..Bukan sombong la cuma saja menyepikan diri.Bawak dirila katakan.Sekarang ni aku tulis post ni sambil tengok facebook,entah kenapa sejak dah umur 20 an ni bila tengok orang lain dah ada yang bertunang,sebaya aku beb,belambak dah tunang.Aku rasa baguslah kalau macam tu,daripada orang lain duk mengata 'jadah dia tu bawak anak dara org merata'..Kalau dah tunang,mak cik-mak cik mesti cakap 'tu la tunang dia,sama comey sama padan..hehehe'..

Kawan-kawan aku pun ramai tanya,aku ni takdak boyfrenz ka..adoi pyah nak jawab tu..Aku kawan memang ramai tapi aku berkawan untuk mencari bakal suami bukan bakal teman lelaki.Percaya cakap aku,bila umur korang dah masuk 20 an,korang dah tak fikir nak bercinta yang korang fikir adalah lelaki yang akan bersama korang menjalani kehidupan seterusnya.Takdak masa dah nak bercintan-cintun tu.

Sekarang ni aku pun masih mencari-cari bakal suami aku nanti,kakak aku cakap "ada orang kata dalam mencari teman hidup jangan memilih,tapi i tak rasa macam tu,kita kena jugak memilih supaya hidup kita nanti tak susah,kehidupan kahwin ni berbeza"..Doakan aku ya supaya aku dapat pasangan yang menyayangi aku dan mencintai aku.




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi