//TAKE MY HEART ">
..maafkan aku kalian..
Friday, May 4, 2012 @ 11:25 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum .

Apa kabar korang??

Hope sihat2 belaka..

Maaf sudah lama aku tidak menulis di blog ni..aku terlalu sibuk dengan kehidupan aku sebagai hamba ALLAH dan seorang mahasiswi.

Aku terlalu sibuk dengan Final Year Project yang diketuai supervisor yang aku terlalu SAYANG dan banyak MEMBANTU.puih..

Nak tau tak ??

Aku sudah lama tidak berjumpa familyku,ini semua gara-gara FYP dan tesis,hingga aku  rasa tiap masa adalah paling berharga dengan belajar dan tesis.Sampaikan masa untuk aku bersama keluarga sudah tidak ada,apa punya anak aku ni.

Next week, aku punya Final exam.Study sudah tapi apa yang masuk dalam otak apa pun aku tak tahu.demn!!

Lepas habis ni,tamatlah sudah kehidupan aku di melaka..Sudah lah aku mahu lupakan segala kenangan aku di Melaka untuk seketika.Aku mahu kumpul semula kenangan aku di Perak.hahahaha

Sambung degree kat MICET ?? oh itu masih dalam perancangan.Mungkin waktu LI nanti aku pikirkan.Aku memang malas berfikir..

Akhir sekali,maaf kepada semua sahabat-sahabat andaikata ada percakapanku yang menyakitkan hati kalian..

Aku cuma manusia biasa yang xlari dari kesilapan.Maaf andai ada teguranku yang menyentuh hati kalian.

Aku tidak mampu menjadi sahabat yang baik tapi kalian semua adalah sahabat yang baik buat aku.

Aku mahu sambung study.

Terima Kasih..

#tahniah schawal..hahahha...tiba2..






Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Shoutbox. I'm not a famous blogger. So please keep all story here as a secret. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links


This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.
Fully reedit by Fatin Syamimi.
Thanks

This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Reedit by
Fatin Syamimi